Trula politika javnog prevoza

09. April 2023.
Trula politika javnog prevoza

Neodgovorna gradska vlast SNS i SPS u Beogradu u poslednjih 10 godina napravila je velike probleme u sistemu javnog prevoza lošom politikom Sekretarijata za saobraćaj, niskom naplatom karata i katastrofalnom kadrovskom politikom i vođenjem JKP GSP Beograd.

Gradonačelnik Aleksandar Šapić napravio je neke pozitivne promene u GSP i sekretarijatu za saobraćaj, ali u delu naplate karata ozbiljno luta. Nepotrebno formiranje JP za naplatu karata dodatno je obesmišljeno činjenicom da će, po novom sistemu, naplatu vršiti komunalna policija. Nelogično i neopravdano ukidanje mogućnosti kupovine karte čija je bila cena 89 dinara, nakon kritika u javnosti ova odluka promenjena je za manje od 24 časa, kao što je i nedugo zatim promenjena odluka o visini cene nove dnevne karte koja je smanjena sa 200 na 120 dinara. Ovako često menjanje odluka, gotovo na dnevnom nivou, kod ovako važne teme kao što je javni prevoz je svakako dokaz odsustva vizije kako sistem treba da funkcioniše.

Gradski odbor Novog DSS Beograd smatra da stranačka politika i nestručnost moraju da budu proterani iz gradske uprave i javnih preduzeća. Beogradu je potrebna jasno definisana strategija razvoja javnog saobraćaja i JP GSP koja će uvažiti potrebe građana uz poštovanje ekoloških standarda i cenovnu politiku prilagođenu standardu. Kvalitet javnog prevoza i njegova cena previše su važna pitanja da bi se njime bavili nestručni partijski kadrovi

Novi DSS info

9.4.2023.